Without a trace.

Åh, vilket underbart väder! Har klippt gräset idag, det är askul, fast liiiite jobbigt var det när jag upptäckte att min ipod var borta och såg massa olika vita delar framför mig på gräsmattan, men det vara bara en blomma, puh. ipoden låg borta vid studdsmattan. Innan jag gav mig ut i djungelgräset var jag i stan med mamma, jag köpte en bok och en till ram (!). Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, jag vill gå ut och promenixa men Hanny är sjuk, Bexy svarar inte och Juana är trött eller nått. Vi ses.

Uppdatering! Det blev promenix, yeahj! Och lite fotboll med.

Kommentarer
Postat av: Miki

Oh shit! ja trodde först din ipod pajat!! ja ba wft! :O
btw va ska du ha i ramen?? X)

2008-04-19 @ 21:17:41
URL: http://mikiswahn.blogg.se
Postat av: Johanna

Gud vad roligt det var att spela fotboll, gör gärna om det igen! att spela fotboll asså..o promenix med, dvs om jag känner för det

2008-04-19 @ 21:25:45
Postat av: becca

yay ^^

2008-04-19 @ 21:55:00
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0