spännande.

Hallo! Sitter och kollar på julkalendern, det är lite spännande nu eftersom tomten är kidnappad av Gallus Gallus och Renée med. Lage och Klas har lite svårt att hitta henne eftersom de inte vet var hon är. Herr Stigsson blåste i sin tuba så att Renée somnade (hon somnar av höga ljud), men Renée hade öronproppar så hon somnade inte! Jäkligt spännande alltså. Eller som Lage säger, "Så här mystiskt har det inte varit sedan jag hittade en ananas i min sko."


Klas, Renée och Lage <3 hihi

Nu är det bara tre dagar kvar till julafton, härligt! Julen ska firas hemma tillsammans med släkten, jättemysigt! Men ikväll blir det också kul, då kommer Gossip Girl, Parlamentet (med Johan och Björn!!!!!! :D), och sedan Inside Man, en asbra film som jag redan har sett två gånger. Missa inte!




Kommentarer
Postat av: becca

var det inte "såhär mystiskt har det inte varit sedan jag hittade en ananas i min sko?" eller tycker han att det är mysigt med ananas i skon? XD inte för att det skulle förvåna mig, det är ju lage vi snackar om XDD sött vilket som! ska se dagens avsnitt nu :] schpännande

2008-12-22 @ 20:04:20
URL: http://nouvellelune.blogg.se/
Postat av: AIL

Haha det var det säkert ><

2008-12-23 @ 10:01:29
URL: http://aporiluvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0