tipptapp

Hallå!!! H har fått igång mig igen. Inte för jag tror att någon har märkt att jag inte har bloggat på aslänge men ändå. Sen sisst har jag hunnit vara på min praktik i två veckor, det var superroligt och jag fick testa massa nya saker. I helgen hade jag dansuppvining. Jag går i två olika klasser Jazzdans medel/avancerad och Broadway Jazz, det är superroligt.Totalt hade vi 20 uppvisningar, och vi hade tre olika danser. Låtarna vi dansade till var "All that jazz", "Why don't you do right" och "I kissed a girl". Vår danslärare är så himla bra så det gick jättebra!

Jag har hunnit köpa två julklappar en till min kusin och en till min andra kusin och hans flickvän. Min tjejkusin har precis flyttat hemifrån, så hon ska få ett salt och pepparkvarnset från green gate, och min min andra kusin ska få tre marmelader. Haha, låter lite knäppt men så var så söta! På fredag ska vi ha luciafirande och vår klass ska uppträda, det kommer gå sjukt dåligt för vi har bara övat i idrottshallen en gång och det gick asdåligt. Haha, men kul ska det bli. Ikväll kommer Prison Break, missa inte det :)!


Bilderna är från i sommras, då jag upptäckte att vi hade björnbär
i trädgården och bestämde mig för att baka fyra minipajer.

Kommentarer
Postat av: MiKi

å va duktig du e! ^O^ de ser jättesöta å goda ut ^o^

2008-12-08 @ 21:52:44
Postat av: Hanna

Men klart att vi märkt det :o Luciatåget kommer bli heelt failat, och jag ska stå där framme och skämms. Hahahaha

2008-12-09 @ 14:40:19
URL: http://theangelinside.blogg.se/
Postat av: AIL

Wiiii <33 erkänn!!!!

2008-12-09 @ 14:59:26
URL: http://aporiluvan.blogg.se/
Postat av: becca

jag har märkt very mucho :D

vi kommer vara det charmigaste tåget <3



snart håkis typ ju

nästan snart, ska bli så mycket känslaaaaaa!!!!1 längtar

2008-12-09 @ 21:16:53
URL: http://nouvellelune.blogg.se/
Postat av: AIL

iiiiiiiii!<333333333333

2008-12-11 @ 17:37:00
URL: http://aporiluvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0