Det är farligt med bloggar.

Man går runt och tänker på vad man ska skriva hela tiden. "Slog upp SO-boken, lika intresserad som alltid, not.", eller "Gick på toa idag, flera gånger." (?), "Hittade ett ruttet äpple i skåpet.", "Tittade på film om Kristus, Jesus Kristus, alltså inte han Kristus Sjögren". Jag tror  att jag i skolan tänkte att jag kunde skriva något sådant här idag: "Gjorde tusen axel-arm-vevningar på gympan idag, gick ganska bra med tanke på att jag har så grymma axlar, självgod där.", "Hade en liten catfight med Johanna, löste sig tror jag.", "Hoppsade ner till affären och köpte pizzabröd med Mixy.", "Försökte minnas om jag mindes något av vår högläsningsbok.", "Idag försökte jag göra en väggsalto på klassrumsväggen, fungerade mindre bra. "Sedan skrek Claris i mött öra så nu är alla mina öronceller döda och ligger i mitt öra och kommer aldrig leva igen, om inte Kristus (Jesus Kristus, alltså) kommer och återuppstår dem (eller heter det återuppställer?)." Men eftersom jag inte kommer ihåg något så förblir de tankar om nya blogginlägg, så är livet för oss oändligt många bloggare. Ha det.

Kommentarer
Postat av: becca

yay! :D

2008-03-13 @ 17:51:05
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/
Postat av: Miki

jättebra inlägg, håller verkligen med! läste ett liknande häromdan: http://cactus.blogg.se/1204917108_kreativtet_ofta_men_i.html

2008-03-13 @ 19:17:15
URL: http://mikiswahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0