God Morgon

Det är söndag, klockan är halv tio, och jag sover. Fel, jag är vaken? Sen när går man upp klockan nio på en söndag? Jag ser på Let's Dance, men jag är ingen pensionär. Jag behöver sova, inte vakna mitt i natten och vara pigg? Jahopp, inte så mycket att göra åt det, sitter och lyssnar på "Hallelujah", förhoppningsvis blir jag lite tröttare av den. Om ni också vakna ovanligt tidigt hittar ni den här: http://www.youtube.com/watch?v=AratTMGrHaQ . I eftermiddag blir ju det som nämts många gånger innan, promenad med tjejerna. Hoppas alla vet tid och plats och om någon av er inte kommer är det bara att sms:a, msn:a eller så kan man ju faktiskt ringa också...Nu ska jag gå och leta reda på min mysiga katt som antagligen ligger och sover, typiskt, hon sover varje dag borstar aldrig tänderna och slipper gå i skolan, rackarns att man inte är katt, skulle inte du också vilja ligga såhär i stället för att sitta i skolan med ett matteprov att ta i tu med. 

image8
                                                               Mjau på dig älsklingen!


Ps. Nu har jag gjort en egen header, får se om underbara ikshii kan hjälpa mig att få in den.:D

Kommentarer
Postat av: Miki

Vilma jag älskar din katt!! Hon e så söt! ^~^

2008-03-09 @ 16:58:34
URL: http://mikiswahn.blogg.se
Postat av: becca

nej usch! jag skulle få abstinensbesvär! :S
man skulle ju i alla fall slippa "kissa hårt" hihi

2008-03-09 @ 17:49:56
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0