I brist på Björn.

Medicin

För: Alla människor med kvinnligt kön.
Användning: (Bör följas noggrant) Läs texten högt för dig själv minst femtioelva gånger på förmiddagen samt femtiotretton gånger på eftermiddagen, vid ytterligare behov kontakta SVT. Tilläggas ska att du skall även titta en stund på bilden lite då och då (exempelvis: varje sekund). Det fungerar även att kombinera, du kan alltså både vila ögonen på bilden och sjunga texten. Dagsprocessen bör upprepas måndag till söndag, med undantag av lördag, då ska du helt enkelt sätta dig framför TV:n klockan 20.00, och sätta på SVT. 

Varning! Får du konstiga utslag under natten, eller kan du helt enkelt inte sova, sätt dig genast vid datorn och upprepa hela dagsprocessen tills utslagen lättar och sömnen kommer tillbaka. 

Text:
Vad är kärlek?
När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka
När du fnissar som en liten flicka
När man känner något man can't deny
When the eagles fly over mountain high
När all oro är som bortblåst och försvunnen
När Simba återvänder i Lejonkungen
När man bara drar replik för att slippa krångla
Min pappa är rik, vill du hångla?
Om man spärrar upp sina ögon och tittar bak med huvet ut
Då ser man galen ut
Det har egentligen inte hit o höra
Det är bara en grej man kan göra
När jag dansa med Elin (byt ut Elin mot ditt namn) en sommarnatt lång
Vi satt på en parkbänk, jag var kär, hon drack rom
När Elin (byt ut Elin mot ditt namn) sa att jag var den vackraste som finns,
Såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans
Våga styr som en kapten, våga falla som ett löv
Våga chansa och se hur det går, vad är fegt, vad är mod, what is löv?
Baby, don't hurt me, don't hurt me no more

Bild:



image12

Innehållsförteckning: Björn Gustafsson







Kommentarer
Postat av: becca

det funkar fan! :D

2008-03-10 @ 15:36:23
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/
Postat av: Johanna

ja, du får gärna göra en, men jag kanske inte använder den, ok?

2008-03-10 @ 16:56:25
URL: http://jagjohannaaa.blogg.se
Postat av: Miki

gulligt.
Om man spärrar upp sina ögon och tittar bak med huvet ut
Då ser man galen ut
Det har egentligen inte hit o höra
Det är bara en grej man kan göra
Vissa sakr han gör är faktiskt kul

2008-03-11 @ 21:05:27
URL: http://mikiswahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0