Material Girl

Idag gjorde jag stan med världens bästa Johanna. Vi flängde runt till en massa olika ställen och hade jättekul. Efter ett tag blev det väldigt varmt, och det var precis när jag stod på Åhléns och prata med en expedit. Jag kände hur jag blev typ super röd på kinderna och jag försökte liksom titta åt ett annat håll och svara på hennes frågor samtidigt. Hon måste ha trott att jag var jätteblyg eller något. Jag köpte i alla fall en kalender på Ordning & Reda, och en bok, för jag klarar verkligen inte av att läsa Vilhelm Mobergs, "Utvandrarna", på helgerna också. Typ såhär ser jag ut när jag shoppar http://www.youtube.com/watch?v=3tYLo9FkqNc ... eller inte. Glöm inte att säga till om du vill med ut och gå imorgon, om du vill får du sällskap av mig, Bexy, Miranda, Hilda och Miki, kommentera så får du reda på dag och tid. I kväll kommer mormor, min mormor är asgullig, hon är superliten förra veckan när det var storm höll hon på att blåsa bort, mormor ska även börja på pensionärsdans nästa vecka, lilla mormor kommer nog att bli jätteduktig. Sen blir det förstås Melodifestivalen också, men det kommer bli ack så tråkig idag då vi måste se "De fyra elementen  dansarna" och INTE Björn?! Hallå? Vi tjejer måste få vår dos av Björn, det går inte att göra såhär, vi kommer att gå under, det är ju för tusan Internationella Kvinnodagen idag och vi får inte se Björn?! Herregud det här kommer aldrig att gå...vad ska vi gööööraaaa??? 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det var verkligen en bra dag och som sagt, det var varmt i alla affärer:S Hoppas vi kan göra om detta snart, för d va skoj!

2008-03-08 @ 17:19:51
URL: http://jagjohannaaa.blogg.se
Postat av: becca

det ska komma ett björnbildspel och en sång till honom i alla fall! :DD
super liten btw? ;D

2008-03-08 @ 18:25:30
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/
Postat av: Miki

Jag förstår dig. Jag skulle aldrig ens orka läsa 30 sidor i en så tjock och amal bok :O din mormor låter som världens gulligaste ^^

2008-03-09 @ 16:54:15
URL: http://mikiswahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0