Mina vänner - Jag Johanna

Hej norden, hej Sverige,hej världen. Idag har gjort stan med Juana Banana. Vi gick först till affär X (vägrar skriva vad den heter) och där hittade jag en tröja som var snyggisch. Den köpte jag. Sen åt vi lunch tillsammans med mamma, jag åt varm macka, mamma åt kall macka och Johanna åt paj. Mums på det. Sen gick vi vidare till lite andra affärer men vi köpte inget mer. Vi hade tänkt att äta middag på stan tillsammans med mamsen och papsen (alltså mina föräldrar, vi är inte syskon jag och Juana), men när vi kände oss klara med stan var det tre timmar kvar till den tänkta middagstiden så vi sprang (eller nja, vi gick otroligt sakta för Juana hade skoskav) till bion och som tur var hade de haft data-problems där så alla bokningar var erased, så vi kunde lätt boka två biljetter till den nya National Tresure (som jag redan hade sett). När vi hade sjunkit ner i stolarna skulle jag stänga av ljudet på min telefon och precis då ringde mamma, alla i biosalongen vände sig och råstirrade mot vårat hörn, så jag sköt diskret upp telefonen så att ljudet slutade och lade sedan telefonen i knät, och började sedan titta lite här och var som om det aldrig hade hänt, it worked, de slutade titta och jag kunde viskprata lite med mamsen. Sen åt vi middag och Juana och pappa kollade på hockey medans jag och mamma inte kollade på hockey. That's my day folks.

image37

image38

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg ;) (L)
Det var en rolig dag, men korv på skoskavet. Bion får 4 av 5 toasts:P. Haha, det var skoj när din mobil ringde, haha. see ya!

2008-03-27 @ 21:04:42
URL: http://jagjohannaaa.blogg.se
Postat av: becca

du borde skrivit plural på hela listan så många alternativ hon hade! :P (alltså typ favoritländer osv.)

nicholas cage är cool by the way :)

2008-03-27 @ 21:14:27
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/
Postat av: The City

One Three Hill är grymt ;)

2008-03-28 @ 13:49:10
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0