Mina vänner - Miki Swahn

Hey, today is a great day. Jag och Juana (uttalas Schana, betyder Johanna på spanska) bakade bullar och gjorde våfflisar dagen till ära, det är våffeldagen i dag (if you didn't get that). Me like våfflor very much tillskillnad från Miki (hennes "mina vänner ser ni här nedanför), det är asgott ju! Bullar är inte fel det heller. Vi baka två satser och när vi var på den sista tog mjölet slut, oops, så Juana slängde ner allt annat mjöl som hon hade hemma, som typ dinkelmjöl, men det blev gott ändå, bullar är ju bullar liksom. Hopp, så när vi hade plåtarna i ugnen stod jag och gräddade våfflor, den första tog superlång tid på sig, så jag glömde att kolla på den ett litet tag so den ended up as a våffelkex. Smaskens.

image32


När bullbaket var klart gick vi upp och satte oss framför datorn, och logga in på msn, SURPRISE!! Bexys bror, tvillingbror by the way, frågade om läxhjälp som alla killar gör (!), Johanna och jag fick ryck, och då fick BTB (Bexys-tvillingbror) också det, så det blev lite av en skojfight. Lät ungefär så här:

BTB: Vad var Svennes vänner nu igen?
Johanna: SLUTA FRÅGA OM HJÄLP!
BTB: Men jag behöver hjälp.

Lite senare...

Johanna: PLUGGIS! NÖRD! SKOLPOJKE!
BTB: PIPPI!!! (Johanna har rött hår...)
Johanna: Fuck you! (inget illa menat, ta inte illa upp av det ordet ;))
BTB: GIRAFF!!

Ah, typ så, sen kom Bexy och då kolla vi på Beck "Det tysta skriket", min hobby typ, svenska polisfilmer, eller inte, den var bra i alla fall. And after that hade vi musiktävling, Bexy och Juana satt med ryggen emot datorn och jag spelade en låt, 1 poäng för artist, ett för låtnamn, ett till om man kunde sjunga på låten. Jag klicka på "My heart will go on" med Celine Dion, and this is what I got:

Johanna: JOHAAANNA!!!
Jag: Aa, vad va det?
Johanna: (assnabbt) "My heart will go on" med Titanic.

Haha, Titanic!! (det var alltså det som var kul om ni inte fatta)(asså inte för att jag inte tror att ni inte gjorde det)(skrev det ändå)(Gud: Nu orkar de nog inte läsa mer parenteser) (Jag: Oj) (Gud: lägg in en till "mina vänner" istället) (Jag: Ah, smart)(Gud: *harklar sig* ...parenteserna?)(Jag: Woops Sorry)

Varsågod, här kommer Mikis "mina vänner":

image33

image34

Kommentarer
Postat av: sofie

Oj, tack så mycket :D
det är verkligen underbart att skriva.. Varför inte?

2008-03-25 @ 19:04:16
URL: http://enjoythesi1ence.blogg.se
Postat av: becca

haha titanic är mitt favvoband! :D

2008-03-25 @ 19:49:23
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/
Postat av: The City

Vad goda bullarna såg ut :)

2008-03-26 @ 15:32:45
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: becca

jag kan inte skriva till dig på msn längre :/
buhää.

2008-03-26 @ 21:09:55
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/
Postat av: Miki

yay! min blev ju jättefin -gulligull. XDD fast jag hade verkligen problem att välja ut mina 3 favoritartister så det blev 3 random med olika stil. BTB: fint smeknamn Bromtymolblått! NO-attack!! haha. btw: wednesday 13 heter han inte bara wednesday ^^'

2008-03-26 @ 23:58:46
URL: http://mikiswahn.blogg.se
Postat av: Miki

yay! min blev ju jättefin -gulligull. XDD fast jag hade verkligen problem att välja ut mina 3 favoritartister så det blev 3 random med olika stil. BTB: fint smeknamn Bromtymolblått! NO-attack!! haha. btw: wednesday 13 heter han inte bara wednesday ^^'

2008-03-26 @ 23:58:53
URL: http://mikiswahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0