Save it for a rainy day.

Idag regnade det, tror jag? Det var i alla fall inte alls lika fint när jag gick hem som det var igår. Gick hela dan och var nervös, från att jag sprang helt medvetslös fram och tillbaka på handbollen i morse, tills att jag helt höll på att sprängas av övernervositet innan jag skulle göra det förbannade NO-testet. Men eftersom jag har så många superduper vänner gick det bra...tror jag...?:S I helgen vill jag ta en till photoshot-promenad eller som norskorna brukar säga i Top Model, fottttoschoottt, är det någon som vill hänga med? (Okej Bexy du måste följa med! Inga alternativ för dig  inte.) Ikväll blir det pasta och let's dance, as usual, jag gillar faktiskt let's dance, asså det är ju underbart, man får en härlig fredagskänsla och, och, och...nu låter jag som en pensionär, men så är det! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: becca

haha det går bra för mig tackar för förfrågan ;)
missa inte robins bara, björn ju!

2008-03-07 @ 16:30:29
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/
Postat av: Miki

Ja du kommer säkert ha alla rätt på det där No-testet efter min förklaring om 49 graders-vinklar å spektrum XDD
Yay; photoshot-promenad!Får ja hänga med?? :O dt e lungt, att låta som en pensionär borde vara en mänskig rättighet XP

2008-03-07 @ 19:44:35
URL: http://mikiswahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0