Tack i alla fall!

Hejsan hoppsan, det verkar som om ni gillar min header, tack så jättemycket för era snälla kommentarer. Hm, det där lät som om jag hade 321 kommentarer, men ni tre små änglar brukar ju ha mycket åsikter. Så, tack så mycket. Kom på en sak, i typ mer än hälften av alla inlägg skriver jag tack(!?), varför säger jag tack hela tiden, visst det anses ju ganska vänligt och så men någon fantasi måste jag väl ha? Tydligen inte, ni får helt enkelt nöja er med mina tack, gaah, nu skrev jag det igen. I alla fall, förmiddagen ägnande jag mig åt att springa (eller okej, vi gick...ganska sakta) runt i olika möbelaffärer. Vi, alltså, jag och mamsen, var på jakt efter en hylla som jag ska ha över min dator och en lite mindre bokhylla än den jag har nu. Vi hittade tillslut en hylla som nu ligger och vilar sig på min säng, pappa har väldigt stor respekt för borrmaskiner och jag och mamma är rätt tjejiga (med det menas att vi...eller okej, jag, inte ens vet hur man sätter i borret, jag vet inte ens om det heter borret, jaja) så jag har ingen aning om hur många år det dröjer tills den kommer upp på väggen. Stackars hyllan. Tilläggas ska att vi fortfarande inte har handtag till vissa dörrar i källaren som vi renovera för hm, 6 år sedan. (Var tvungen att fråga mamma och pappa dom kom inte ens ihåg det, de håller fortfarande på och ropar "Fem år sedan, eller nej sex, nejä, 7-8 år sedan" Slutsats: Det var längesedan i alla fall. Ikväll blir det kalv, asså vad hemskt det låter, som om vi ska äta en sådan där söt sak som är såå ytteliten, aja det ska vi i alla fall, kom på en sak min blogg är nu längre inte en "tack-blogg" (GAAAAAAH, nu sa jag det igen, var mer självgod nu Vilmson) det är en "i alla fall-blogg", har skrivit det två gånger typ under varandra, herregud. En kul sak hände nu, pappa kom i mitt rum, det såg ut som han skulle säga något men sedan ändra han sig och tittade runt lite i rummet, och efter en sekund "Nämen oj, när ska vi sätta upp hyllan?", seriöst han hade redan, redan, glömt av den, shit, fattar ni vad jag menar? Han kommer nog glömma av det igen eller nog, han kommer att glömma av det, för ikväll kommer hans favorit program "Hemma hos Jamie", Jamie Oliwer asså, han kocken. Ikväll kommer även Wallander "Mastermind", ska se den, men Johanna sa att den var hemsk, fast det kommer hon inte ihåg, så jag vet inte exakt när det där hemska kommer, tänk om vi typ svimmar av, av rädsla då kommer aldrig den där förbannade hyllan att komma upp. En sak jag inte fattar dock, det är hur Johanna kunde glömma av att hon hade sett "Mastermind", för hon pratde seriöst om den i två veckor, är det bara jag som kommer ihåg saker? Näe, nu får vi bara hoppas att Anna S inte läser det här och påpekar vad alla redan har sett, nämligen att jag saknar förmåga att skriva stycken, så för att vara snäll mot Anna och er andra ska jag sluta skriva nu.  





...kan inte släppa det här med hyllan, känner sådan sorg för den. Men vem är det? 
Gud: Hallå? 
Jag: Nämen, hej, var det du? Jaha vad var det du ville då? 
Gud: Scrolla upp lite, och läs det du skrev.
Jag:...kan inte släppa det här med hyllan, känner sådan sorg för den. Men jag gör verkligen det förstår du Gud, det känns sorg--
Gud: AVBRYT! SLUTA BLOGGA NUUU!
Jag: *hoppar till* Shit, förlåt, självklart, får jag skriva en sak till?
Gud: Men för -- 
Jag: *Skrikandes, medan gud drar tangentbordet längre bort* Fooortsäätt koommeentera. . . .näääj, ge tillbaks deeet...

Kommentarer
Postat av: becca

haha härligt inlägg! :D
ps1. gud tvingade mig att tillägga följande: på grund av min grammatik-OCD så måste jag kommentera din särskrivning på till exempel "jätte mycket".
p2. mastermind är inte speciellt hemsk men lite spännande är den allt!

puss

2008-03-09 @ 19:07:52
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/
Postat av: becca

och "tangent bord" gud, FÖRLÅT kan inte kontrollera mig själv.

2008-03-09 @ 19:08:45
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/
Postat av: Johanna

hihi, men jag tror att den är ganska läskig. om det är den med typ några som ska separera och så komemr det en gul postbil när wallander ska gå in en lägenheten och så hängder det lik i taket..om det är den, då har jag sett den. Men mer än så kommer jag inte ihåg. för när jag ser reklamen på tv så kommer jag bara ihåg det och att wallander själv blir utsatt för hemnska saker. typ att någon kollar på honom, asså på allt han gör. men som sagt, jag vet inte. men jag vet inte om jag orkar se den..kanske..

puss!

2008-03-09 @ 19:53:46
URL: http://jagjohannaaa.blogg.se
Postat av: Johanna

JAG HAR SETT MASTERMIND! iaf början, jag vet vem mördaren är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *stolt*

2008-03-09 @ 21:07:49
URL: http://jagjohannaaa.blogg.se
Postat av: becca

de är sprillans nya :DD

2008-03-10 @ 14:52:13
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/
Postat av: becca

man kan köpa nya saker. :) det finns butiker och sånt som lägger ut!

2008-03-10 @ 14:54:26
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/
Postat av: becca

man lär sig nått nytt varje dag ^_^

2008-03-10 @ 14:57:14
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/
Postat av: becca

jag fattade inte det där. guess i'm the one that's pantad! ;)

2008-03-10 @ 15:04:30
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/
Postat av: Miki

Fan din humor e bäst! fler kon^versationer med gud. ^^
Gillade meningen "pappa har väldigt stor respekt för borrmaskiner" gulligt. och ja, "skruven" kallas borr och i plural borret. ^^

2008-03-11 @ 20:58:15
URL: http://mikiswahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0