I'm back!

Heej! Det var urlänge sedan jag blogga. Jag tror så här, varmt väder - torrt - bloggtorka, erkän logiskt! Vad har jag gjort all den här tiden då? Jo, jag har haft spanska prov, askul (not), så har jag varit i Köpenhamn med och gått på oändligt många mysiga promenixer med tjejerna. En sak till (eller ja flera saker till jag har ju tex. borstat tänderna..så har jag..(Gud: För mycket detaljer, Jag: Oj, det har du rätt i...)) på friday ska Claris ha kalasis, och på lörday ska jag ha det. Superkul! Vi måste våga ge allt, tjejer! Seriöst jag vet världens godaste, enklaste, (typ) billigaste dessert! Den ska ni få på lördis flickor. Ses då!

Kommentarer
Postat av: Miki

iiih!! you're back! and god 2! yay! ^^
and dessert sounds tempting. very temting :)

2008-05-06 @ 21:20:49
URL: http://mikiswahn.blogg.se
Postat av: becca

våga ge allt :')

2008-05-06 @ 21:59:48
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0