autumn

Jag har alltid gillat hösten. Jag älskar varje årstid egentligen, men jag tycker verkligen inte att det är fel med lite regn och grått väder då och då, det är supermysigt. Att gå ut med en varm jacka, stickade vantar, en mysig mössa och en termos med varmchoklad, är helt underbart. Att sitta ute sena sommarkvällar och bara lyssna på vågorna är också underbart. Att pulsa fram genom snön och köpa julklappar, är ashärligt. Att cykla och känna doften av vår, är jättefräscht. Alla årstider är underbara när de är som man föreställer sig, en höst med bara blåst och regn är inte så trevligt... en sommar med regn är ännu värre, en vinter med slask och 13 grader är äckligt, en vår med 19 grader känns bara onaturligt. Men när de är som de ska vara, är det helt perfekt. I höst vill jag ha en jätte mysig kappa, ett par varma skor, stickade vantar och kanske något extra. Men det räcker egentligen bara med en kopp varmchoklad, några kakor och en bra bok.


Kommentarer
Postat av: MiKi

AAWH! (: me luv it too ^O^ Hösten är underbar!! love it!! <33 förstår mig inte på höstdepression. Hur kan man börja deppa när det är så underbart? :o vintern å våren är också jättefina <33 sommaren är mest rolig. En version av våren fast minder vacker men med mer fritid <33 ^*^

2008-10-23 @ 15:56:48
Postat av: Anonym

Fast den där varma chokladen får gärna bytas ut mog te <3333333 ^*^

2008-10-23 @ 15:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0