happy birthday

Hej. I lördags hade jag kalas eftersom jag fyllde femton för några månader sen. Jag har typ bakat hela förra veckan inför kalaset, eftersom jag hade tänkt ha någon form av bakkalas. Det blev ganska bra tror jag, jag bakade bullar, kolasnittar, chocolate chip cookies, chocolate chip peanut cookies, syltkakor, kärleksmums, kladdkaksmuffins, två olika sorters maränger, peanutbutter cupcakes, chocolate cupcakes och classic raspberry cupcakes, det tod sin lilla tid. Vi hade jättekul, men roligast var nästan på slutet då de flesta hade gått hem, och sju tjejer stannade kvar, vi spelade maffia och missbrukade mängder av cola, skitkul var det! I söndags var jag och mamma på stan eftersom jag behövde ett par nya jeans. Vi gick först till Hilfiger denim och jag provade ett par, och de passa! Det gick asfort! Jag prova en gråvitrandig polotröja med, som var jättesöt, men den kostade lika mcyket som jeansen nästan...Varför måste jag alltid vilja ha det dyraste, well well, irlandsproblem där.


Kommentarer
Postat av: MiKi

asgulligt!! ^-^

2008-10-10 @ 20:27:11
Postat av: AIL

aaw, mikipikipö

2008-10-11 @ 12:01:40
URL: http://aporiluvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0