läxor.

Hej. Har inte hunnit blogga. I fredags var det dans och det var mycket kul. Vi har en väldigt rolig dans, vi dansar till All that jazz, från chicagomusikalen. I lördags hade vi gäster och det var jättemysigt. I söndags var jag på kalas hos min kusin som har fyllt 20, hon har en jättemysig lägenhet. Den här veckan kommer mest att gå åt till att plugga, vi har en massa grejs nu innan lovet. Det var rdovisningar idag, redovisningar på torsdag, spanska-projekt tills på fredag, hkk-läxförhör tills torsdag och matteprov också till torsdag. Helst hade jag viljat sitta på mitt rum med tända ljus, en kopp varm choklad och läsa ut min underbara bok, men det får jag väl göra på lovet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0