oggis

Hej. Idag var jag i staden med Hanna och Johanna. Johanna behövde kolla på byxor. Och skor. Massor av skor. Flera hundra par skor. Hon hittade byxor men inga skor. Men hon provade tusen skor. Haha. Det var jättekul, Johanna är en liten kräsen typ, men vem är inte det, sen har hon lite problems med sina fötter också, inte jättekul då. Så det bidde inga skor. Vi råkade komma till stan lite tidigare, än alla affärer hade tänkt öppna. Så vi tog en fika på condeco, jag och Johanna tog varsin islatte macchiato (hahaha, hon i kassan ba what?!), och så delade vi på en blåbärsmuffins. Hanna drack typ en liter varm choklad, men den såg god ut. Jag hittade i alla fall ett par ugg-liknande skor på Johanssons, Vagabond, svarta låga, jättesöta. Jag köpte de eftersom det bara fanns de kvar i min storlek. Egentligen tycker jag att den bruna färgen på den "riktiga" ugg:sen är snyggast (inlägget under), men de är lite dyra. De jag köpte är väl också det men jag tänkte önska mig de av farfar, eftersom jag inte firat min födelsedag med honom än. Hanna köpta en ögonskuggsapplikator (knäppt ord). En jättemysig förmiddag på stan. I bussen hem ringde Mikipikipö och frågade om jag ville komma på cupcakepromenix med henne, Bexus och Hilda. Det ville jag. Klart jag ville det. Självklart. Miki hade bakat jättefint och vi tog med oss en korg och satte oss vid en bänk, supermysigt. Hilda hann inte komma innan jag var tvungen att gå, det var syndelisynd. Nu har jag precis kommit hem, har varit och sprungit 3.2 km med pappa, jättehärligt. Imon är det måndag, men det gör inget. Så det så. (Gillar de skorna med snörning jätte mycket!!, de svarta ugg:sen är de jag köpte (jag köpte två (lite onödigt med en (vem bryr sig)))).  Hahahaha kom på en sak, pappa undrade igår var man köpte sådana oggisar...



Kommentarer
Postat av: MiKi

Lätt fail cupcakes dock XD

2008-10-24 @ 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0