trevligt.


                   
Hej. Farmor hade bakat jättegott igår, bullar, kringlor (omg kringlor är så himla gulligt och gott va), sockerkaka, kärleksmums och en jättestor hallontårta. Haha. Vi hade jättemysigt, jag pappa, farmor och min faster, satt och prata jättelänge om roliga tv-program. Innan vi gick hem såg vi på "Halv åtta hos mig.", det var faktiskt jättebra och mysigt. I skolan hände inget särskilt, eller jo det var soppa, och soppa betyder mackor, mackor betyder väldigt mååånga mackor...Eftersom de helt plötsligt bestämde sig för att ta bort brickorna, är just soppa himla svårt att få till. Man ska balansera ett litet pappfat med grönsaker och tre mackor med ost på, en sopptallrik, en sked och ett glas mjölk (orka gå två gånger). Jag tänkte shit vad smart jag balanserar sopptallriken på pappersfatet med mackorna på. Ehe. När jag kom till min plats saknades en ostskiva, den hade smält fast under skålen. Buhu. Kletig varm ost. Så himla onödigt för då var jag ju tvungen att gå två gånger endå. Islandsproblem, men, men.

Efter skolan cyklade jag hem till Johanna för att kolla på Beck med henne och Hanna. Vi är beroende av Beck, ingen aning om varför, tyckte den var skitdålig innan. Men vi har i alla fall väldigt kul. Hanna och Johanna hade gjort en överraskningstårta till mig. Haha, den var jättefin. Sen gick vi en liten promenad med Hilda och Bexus med. Härlig höstdag. Ikväll blir det Ugly Betty och Desperate Housewifes. Trevligt, trevligt. Ha det gött.

Kommentarer
Postat av: MiKi

hahah XD soppa är verkligen jobbigt XD

2008-10-24 @ 20:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0