play



Min favorit spellista nu:

Apologize - One Republic
Dani California - RHCP
Distant Dreamer - Duffy
Don't Look Back in Anger - Oasis
Fix you - Coldplay
Hallelujah - Jeff Buckley
Hey There Delilah - Plain White T's
I'm Yours - Jason Mraz
Mad World - Gary Jules
Paris s'enflamme - Ladyhawke
Radion Spelar Aldrig Våran Sång - Lasse Lindh
Release Me - Oh Laura
The Scientist - Coldplay
Shoreline - Anna Ternheim
Suddenly I See - KT Tunstall
Sweet Child o' Mine - Guns N' Roses
Svenska Hjärtan - Lasse Lindh
Your Song - Elton John
Unchained Melody - The Righteous Brothers
Varje litet steg - Lasse Lindh
We Cry - The Script
Wildhearts (Piano versionen) - Melody Club
Violet Hill - Coldplay
Viva la Vida - Coldplay

Jag tyker att apologize har en väldigt vacker video med, så kolla gärna den :)

Kommentarer
Postat av: MiKi

shoreline!!!!!!! <333 har sett den live 2 versioner <333 inspelad tom :o

2008-10-29 @ 00:19:24
Postat av: AIL

piou!!! ><

2008-10-29 @ 09:42:41
URL: http://aporiluvan.blogg.se/
Postat av: becca

typ sju skitbra låtar därva :DD

wihoo. har ny blogg btw. ^_~

2008-10-29 @ 20:11:06
URL: http://nouvellelune.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha sju wohoo!! Weii :D:D:D

2008-10-29 @ 21:53:26
Postat av: becca

sv: haha nää det var bara ett skämt. det är nog jag som får stå för den feta magen i nio månader, nog för att jag hatar logik men ;d

2008-10-29 @ 22:13:09
URL: http://nouvellelune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0