Kolossalt proper!

Tjing! Igår (hittade ingen ekvivalent språkdräkt :'() spenderade jag Bexus och Mikipikipö en hel lektion med att leta ekvivalenta språkdräkter! Muchosalmi kul va det. Till exempel snöbollskrig - frusetregnsfärtvist, så mycket snyggare ord va?! Det var väldigt roligt, men Mix är lite döv eller ja - oemottaglig visavi livstecken. Idag fick jag världens finaste bandbland av Bexus med hennes 15 i topp Timo låtar. Jag blev megaglad!!! Hittills gillar jag Sixteen bäst. Snart är det middag och sedan Let's Dance, jag älskar Let's Dance det ska bli himla kul, men man får spela in På spåret, inte missa det! Tjing således govänner.

Kommentarer
Postat av: MiKi

jag är vekligen oemottaglig visavi livstecken! :o jag trode dt va svär å inte sfär!! .>o<.

2009-01-10 @ 12:01:34
Postat av: AIL

Hahaha xD nej sfär!

2009-01-10 @ 17:48:44
URL: http://aporiluvan.blogg.se/
Postat av: becca

således är ett roligt ord att nyttja ;D

wihooo vi är bäst!

2009-01-13 @ 17:47:00
URL: http://hejmelankoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0