Laughing out loud

Lol, alltså. Det var vad den här dagen was all about. Jag var med Bexy och Mixy (som ni kanske redan har märkt leder jag av sjukdommen där man tillsätter -y eller -is på typ alla ord) vi hade hyperkul. Först kom de till mig klockan 11 då slängde vi på oss pjäxorna och vadade ut i snön (vi tog alltså på oss skorna och gick ut i slaskvädret) för att gå hem till Clara, som är i Norge, för att se efter om Bexys Lasse Lindh skiva hade kommit. Men brevlådan var låst. Shit asså. Clara hade sagt till Bexy att den skulle vara öppen men det var den inte. Så vi tänkte att vi kan ju känna efter om den har kommit, så Mixy stack ner sin hand och började rota runt, det såg väldigt roligt ut. Medans Mixy hivade ut reklampost stod jag och Bexy och kolla på en snögubbe med puckel rygg som stod på klaras tomt. Mixy fick en aning ont i armen så vi gick för att kolla om det låg någon nyckel till brevlådan på ett ställe där Bexy visste att det brukade ligga nycklar. And it did! Vi hittade en nyckel med en nycklering som såg ut som en larv och vi låste upp brevlådan. Men skivan hade inte kommit. Korv.

image35

Om ni undrar vad Mixy säger i pratbubblan kommer ni att förstå det nu. För efter att vi hade varit hos Claris (titta nu lade jag till ett -is, sjukdommen som spökar igen) gick vi hem till mig igen för att äta lunch, vi gjorde varma mackor (aa, eller toasts :P). Eftersom jag bara hade bröd så att det räckte till varsin dubbelmacka slängde vi på en massa saker så att vi skulle bli tillräckligt mätta, som till exempel, bredbar peccorino, mozzarella, hackade jordnötter, salami, rödlök och soltorkad tomat, det blev smaskens.

image36

Afterwards när vi gick in på mitt rum började Mixy bläddra i en Teen Vogue (uttalas: Tiin Voug) men Mixy visste inte riktigt vad det var, bra tidning tyckte hon den där Tiinnäsch Våjjäsch, mm Mixy den är rätt bra ja. Efter tusen What to do what to do what to do what to do (en ramsa som jag kom på eftersom vi inte hade något att göra) gjorde vi samma slags musiktävling som igår, jag valde Ayo Technology (japp, jag kollade om jag hade stavat rätt på det, and guess what? det hade jag!!), i början sjunger de 50 cent, Justin och Timbaland eftersom det är de som sjunger låten, men Mixy uppfattde inte riktigt vad de sa så hon chansa på 50 cent, Justin Timberlake och Simple Plan, haha, Timbaland låter faktiskt som Simple Plan XD!! Sen spela vi fotboll i snön hos Bexy, BTB var också med. Det var riktigt najs. Nu till en annan sak, Björn ÄR kärlek. Jao.

Kommentarer
Postat av: becca

det lät faktiskt som de sa simple plan! men man förstod ju att det var fel?!! XDD
fan vad kul vi hade!! jao?

2008-03-26 @ 22:30:15
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/
Postat av: Miki

haha vi såååå kul asså. jag tror dt va teenage voyage ja sa... ja orkade inte läsa va dt stod så ja chans på ngt... det va typ fel ^^'

2008-03-27 @ 00:04:29
URL: http://mikiswahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0