Nostalgikorv

Hej underbaraste. Jag älskar det ordet, nostalgi, tycker man blir så glad. Igår hade jag ett nosatlgi-moment, har ju köpt en ram, och då behöver jag ju självklart ett kort att sätta i. Så jag gick ner i förrådet och vadade fram till en av hyllorna, sen tog jag i allt vad jag hade och drog ner lådan med tusen bilder som by the way väger 1 ton. Sen gick jag upp satte mig på golvet med solen värmandes i ryggen. Det är så himla mysigt och kolla på kort!! Jag hittade ett som jag tror kommer passa (okej det kommer passa). Håller med Bex, lite synd om Mixy, fast snön som faller här är nog inte lika trevlig som den där hon är. Igår satt man där helt ovetande och trodde att det var vår, man gick ut och studsa lite, man gick in, drack lite svalkande vatten och tittade på alla söta små grannbarn som lekte glatt i trägårdarna. Sen vaknar man, åh vilken härlig morgon:

Mamma och pappa kommer in:
Godmorgon.
Jag: Godmorgon.
Mamma och pappa: Vet du att det har snöat i natt !?
STOP! FREEZE! REWIND!
Jag:
Okej, vi testar igen, jag drömde, right?
Mamma drar upp rullgadinen.
KORV VÄDER!

Det finns en dag där det passar med snö. Julafton. Gud, det var 3 månader sen. There's something wrong going on. Himla förbaskade korv väder!! Sen tyckte säkert bamba att det passade med korv idag då, himla korv! (korv = j*vla skitdåligt! (inte den korven man äter, eller jo korven man äter är korv korv asså j*vla skitålig korv)(ja, det ska vara två ord rebexy) Buää! Why? Por que? Inte nuu! Korv.

Kommentarer
Postat av: becca

haha du skriver roligt xD
KOOOORV!

2008-03-17 @ 16:43:38
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/
Postat av: Johanna

ja, hehe, e d efter mig ni säger korv?
:P:P:P

2008-03-17 @ 18:10:25
URL: http://jagjohannaaa.blogg.se
Postat av: Johanna

ja, hehe, e d efter mig ni säger korv?
:P:P:P

2008-03-17 @ 18:11:28
URL: http://jagjohannaaa.blogg.se
Postat av: Miki

jag håller med becca - fu skriver askul! (^3^)

2008-03-23 @ 09:56:39
URL: http://mikiswahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0