Steen, saxx, pouhsee

Helloo, darlings! Idag är det onsdag, lite av en korv dag egentligen. Varför då? För att 1. Vi har musik, med världens dåligaste (jag kan bara inte säga sämsta, det blir dåligaste, och så får det vara, det heter drogor också, by the way) lärare, 2. Vi slutar fem över halv fyra, och för att 3. Vi har no-lab. Korv dag, alltså. Några glimt's of the day var i all fall till exempel när jag sprang utan skor till och från musiken och alla småbarn stannade upp i hopprepshoppningen, långbollskastningen och allt annat en liten plutt har för sig på rasterna och fullkomligt råstirrade på den tokiga 8:an som hoppssprang så fort hon kunde utan att trampa i allt för mycket snö. Kul. Någon (antagligen Lotta) hade låst in mina skor i klassrummet. Thank you very much. The other glimt var när jag och Johanna stod i skolans café och sålde kladdkaka till alla i åk. 6-9. Först kom tusen mini 6:or och köpte åtta stycken var, sen kom fjortisarna och köpte saft, alla kladdkakor tog slut på tre sekunder. Kul hade vi i alla fall. På engelskan hade vi tävling, våran grupp vann. Tjihoo! Det blev utslagstävling mellan mitt och Rebeccas lag. Klassen bestämde att det skulle avgöras genom en sten, sax, påse-kamp. Spänningen var på topp, not (jag vägrar skriva fjortis-naat), i alla fall, jag och Bexy skulle mötas, ödet hade fört oss samman. Vi ställde oss upp framför klassen, och jag vann! JIPPI! (sry bex). Sen var vi ovanligt smarta på no:n men det tar vi en annan dag.

Kommentarer
Postat av: becca

sämsta heter det, inte dåligaste!
*ge igen* ;)

2008-03-19 @ 23:21:14
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/
Postat av: becca

yeah right ^^

2008-03-20 @ 16:14:46
URL: http://www.hejretrospektiv.bloggagratis.se/
Postat av: Miki

Låter som jag inte missade så mycket då, om inte engtävlingen var ovanligt kul. :P

2008-03-23 @ 10:08:13
URL: http://mikiswahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0