Rubrik

Hello! Det underbara vädret continues, och allt är allmänt underbart förresten. Teknikprovet kändes faktiskt ovanligt bra, kanske var det för att jag visste ungefär vad jag behövde öva på. Igår var det beep-test på idrotten kändes bättre en vanligt (men vi behöver ju inte nämna vilket betyget kommer att bli), sen var det kalas hus Claris som hade fyllt år, 15, mycket som händer då. Helt underbart var det med, jagt ror jag skratta och prata hela tiden, och alla var nog rätt trötta på mig...Idag blir det kalas-fest-tjej-middag hemma hos mig, nej jag fyller inte år, bara allmänt presentsugen vad det är för dessert, så håll ut (fast det är antagligen bara jag som bryr mig om den, och kanske Mixy...?)!

Kommentarer
Postat av: Becca

och bexi!

2008-05-10 @ 14:02:05
URL: http://www.futureidiot.wordpress.com/
Postat av: Miki

Asså den va asgod!! ^^ marängerna var assöta (och goda :)

2008-05-11 @ 21:43:07
URL: http://mikiswahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0