with a simple little tulip.

With a simple little tulip
On a noticeable day
You have the honor, you have the honor to gratulate me!

Yes may it live, yes may it live
Yes may it live, many happy years
Yes sure may it live
Yes sure may it live
Yes sure it may live many happy years!

Grattis till mig, Grattis till mig
Grattis kära jag
Grattis till mig!

It's not a ordinary day
No, it's not a ordinary day
Cause it's aporiluvans birthday
Cause it's aporiluvans birthday
Hurray, hurray hurray!

Wohooo! Det är nu det händer, klockorna stannar, pensionärerna stannar upp barnen sätter tuggummit i halsen och vinden dansar. Aporiluvan fyller 1 år! Nu kan jag snart prata, ska precis lära mig att gå, har äntligen kommit ut ur "Square peg in a round hole-åldern". Ett fantastiskt år väntar utanför dörren. Nu ska det levas i många lyckliga år. Yes I may live. Den stora dagen har firats med fredagsfina kläder a la Juana och lite fredagsgodis. Samt en fantastiskt god islatte. Jag nailed the knapphåls på the första försöket och blev därmed klar med my dress. Lyckorus till tusen. Sedan slog jag och Juana, M&M i badminton 3-0 i set. Då kom BTB och Anton, och ville möta oss. Vi slog de med 1-0 i set (11-1). HAHA! Sen spelade vi en och en mot de och då blev det 7 lika. Härligt, härligt. Imorgon blir det hem till Juana med familjen och kolla på Melodifestivalis. Njut av helgen go' vänner.



bilder, moi


Kommentarer
Postat av: becca

grattis!!!!!<3 du får skriva mer tycker jag ^-^ "square peg in a round hole-åldern" haha <3

2009-03-06 @ 17:47:28
URL: http://hejmelankoli.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi. vet inte om det finns något sånt egentligen x)

2009-03-07 @ 10:00:49
Postat av: MiKi

YAAAAAY!!! grattis ^O^ finfina blggen <33 fler inlägg! :D å bilden me läpparna mm va asfin (:

2009-03-16 @ 21:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0